Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Τι καλά το λέει τ' αηδόνι.

Ένα καταπληκτικό ηπειρώτικο, παραδοσιακό τραγούδι απ' τους  Χαΐνηδες.

http://www.youtube.com/watch?v=E8RU1WJoG3k

Που ʼσουν εψές λεβέντη μου

κι αντιπροψές καλέ μου
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Εψές ήμουν στους ουρανούς ] 2x
κι αντιπροψές σ' τσ' Άγίους
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Τον Άγγελο π' αφέντη μου
τον Άγγελό μου φίλευα
και τον Χριστό κερνούσα
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Και την χρυσή την Παναγιά ] 2x
την επαρακαλούσα
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Για να μου δώσει τα κλειδιά ] 2x
κλειδιά του Παραδείσου
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Νʼ ανοίξω τον Παράδεισο ] 2x
να μπω να σεργιανίσω
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Να δω που κάθουντ' οι φτωχοί ] 2x
που κάθονται οι αφεντάδες
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Στον ίσκιο κάθουντ' οι φτωχοί ] 2x
στον ήλιο οι αφεντάδες
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Και τους φτωχούς παρακαλούν ] 2x
και τους παρακαλούνε
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Δώσ' μας φτωχοί τον ίσκιο σας ] 2x
και πάρτε τα φλουριά μας
τι καλά το λέει τʼ αηδόνι

Ας έχουμε 'μεις οι φτωχοί
ας έχουμε τον ίσκιο μας
κι ας έχετε τα φλουριά σας
τι καλά το λέει τ' αηδόνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου